Silnik ZS155 GPX Edition
Silnik ZS155 wersja GPX 2023
Silnik wyposażony standardowo w małą głowicę kopułkową (53 mm) i modyfikacją cylindra (niższy o 0,7 mm).
To rozwiązanie zwiększa stopień sprężania do 11:1 (w porównaniu do 8,9:1 w standardowych wersjach), gwarantując większą moc, moment obrotowy i gotowość silnika przy zwiększaniu obrotów.
Zastosowano również wyścigowy wałek rozrządu o zwiększonym wzniosie 8,00 mm (w porównaniu do 6,7 mm standardowych wałków rozrządu), dekompresor zintegrowany z głowicą i funkcjonalne 6-tarczowe sprzęgło, mocne, precyzyjne i bardzo płynne w obsłudze.
Wyposażenie uzupełnia cyfrowy zapłon o zmiennym wyprzedzeniu i skrzynia biegów o małych rozstawach (pierwszy długi, drugi krótki): 1=2,62 2=1,71 3=1,353 4=1,05 w stosunku do rozstawów standardowych 1=3,272 2=1,937 3=1,353 4=1,05
Dolot i wydech CRF
NOWA WERSJA:
- GŁOWICA O WYSOKIEJ KOMPRESJI
- DEKOMPRESOR
- ZMNIEJSZONA WYOKOŚĆ CYLINDRA 0,7 mm
- WAŁEK ROZRZĄDU WYŚCIGOWY 8,00 mm
- ZMODYFIKOWANA SKTZYNIA BIEGÓW
- ZMIENNY ZAPŁON
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
- Efektywna pojemność skokowa 155,43 cm3
- Średnica i skok 60x55
- Wewnętrzny filtr oleju
- Zawory wlot 28mm, wydech 23mm
- Wałek rozrządu wyścigowy 8,00mm
- 4-biegowa manualna skrzynia biegów, rozstaw 1=2,62 2=1,71 3=1,353 4=1,05
- Sprzęgło 6 tarczowe
- Rozruch przy włączonym biegu
- 4-biegunowe zapłon z wirnikiem zewnętrznym o zmiennym wyprzedzeniu
- Świeca zapłonowa Ngk
- Wymiary 435x285x235
WYPOSAŻENIE Zestawu:
- Dźwignia zmiany biegów
- Świeca zapłonowa NGK (lub alternatywnie Denso)