DREAM SPEED ZS155 14CV "CLUBSPORT"
Dream SPEED wersja CLUBSPORT
Dream ma przyjemność zaprezentować nowy model wyróżniający się „Ready to Race”.
Speed posiada nową ramę trzeciej generacji: zoptymalizowaną geometrię i ustawienie silnika, lżejszy o 2 kg od poprzednika,z podniesionymi i cofniętymi podnóżkami. Kolejną nowością są nowe widelce Proshock „Corsacorta” - średnica 37mm i całkowity skok zmniejszony do 120mm dostosowany do torów asfaltowych (skok tradycyjnych widelców to 240mm)- dodatkowo regulowane w zakresie kompresji i odbicia. Takie rozwiązanie gwarantuje niezwykłą swobodę jazdy i lepsze czucie motocykla.
Coraz więcej torów wymaga „Db Killer”, aby ograniczyć emisję hałasu, Clubsport posiada wydech z "Db Killerem", który można zainstalować w kilka chwil.
Wyposażenie uzupełnia chłodnica lamelowa o pojemności 200 ml (standardowe chłodnice to 100 ml), aby uniknąć przegrzania, które powoduje irytujące straty mocy i niezawodności, dzięki czemu zawsze masz odpowiednio chłodzony silnik i stałą wydajność. Potrójna regulacja tylnego amortyzatora Mono DNM do tego krótki rolgaz oraz nowe podniesione i cofnięte podnóżki ze zdejmowanymi wspornikami (nie są już przyspawane bezpośrednio do ramy), uzupełniają wyposażenie wyścigowe, a na deser wyścigowe opony PMT.
Dane:
SILNIK
- ZS 155 14KM
PODWOZIE
- Średniej wielkości rama kratownicowa z chromowanej stali o wysokiej wytrzymałości, zmniejszona waga o 2 kg
- Nowy wahacz aluminium;
- Kierownica „Fatbar” 28 mm Aluminiowa;
- Niskie wieżyczki kierownicy;
- Łańcuch KMC 420;
- Stalowa zębatka o wysokiej wytrzymałości;
- Nacinana przednia tarcza hamulcowa 220 mm;
- Nacinana tylna tarcza hamulcowa 190 mm;
- Pływający zacisk przedniego hamulca z powiększoną pompą hamulcową;
- Jednotłoczkowy pływający zacisk hamulca tylnego.
OPONY
- Aluminiowe obręcze bezdętkowe 12"x2,15" przód i 12"x2,75" tył, z elastyczną piastą;
- Opony PMT Slick 100/90 12" przód i 120/80 12" tył.
ZAWIESZENIE
- Proshock "Corsacorta" 720mm regulowany widelec, średnica 37mm, podwójny wkład regulowany na każdej pojedynczej goleni (kompresja i odbicie);
- DNM Hornet MT-RC 325mm monoshock, potrójna regulacja (kompresja, odbicie, napięcie wstępne sprężyny).
SZCZEGÓŁY
- Krótki rolgaz
- Przykręcane, podnoszone i chowane wsporniki podnóżków;
- Krótka dźwignia zmiany biegów ze składaną końcówką;
- Zdejmowana podstawka wyścigowa, trójkąt
- Wysokiej jakości niska kanapa - odporna na przetarcia.
Zapraszamy!